O podjetju

Vzdrževanje potiskanih izdelkov

Vsi izdelki v naši ponudbi so skrbno izbrani in predstavljajo kvaliteten vrh v svoji branži. Artikle tiskamo v transfer tehniki pri 195° C, zato priporočamo likanje na hrbtni strani odtisa, razen če navodila na majici ne pravijo drugače.
Temperatura pranja naj ne presega 40° C, razen če navodila na majici ne pravijo drugače. Sušenje naj se vrši pri normalnih temperaturah in blaga ne izpostavljajte dolgotrajnemu direktnemu vplivu sonca. Če boste upoštevali naše nasvete, ki so tudi priloženi k artiklu, vam bo izbrani izdelek dolgo v veselje. Likanje je priporočljivo le s hrbtne strani majice.
Pivske vrčke in keramične lončke lahko brezskrbno perete v pomivalnem stroju.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga/vračilo kupnine

Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Dobavni rok za naročeno blago je do 3 delovnih dni, v primeru da blaga trenutno ni na zalogi vas bomo o predvidenem datumu dobave/dostave čimprej obvestili. Ob morebitni nedobavljivosti naročenih artiklov vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost. Podjetje M-design mora blago dostaviti v obljubljenem času, pridržujemo pa si pravico do podaljšanja dobavnega roka zaradi zamud pri proizvajalcu ali dobavitelju.

Skladno z določili 43. č člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) se potrošniku vrne denar nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu pogodbe. Potrošnik mora vrniti blago nerabljeno, nepoškodovano v originalni embalaži nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Odstop od pogodbe lahko pošlje potrošnik na kontaktni elektronski naslov info@m-design.si, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe-naročila, je neposreden strošek vračila blaga (strošek poštnine).

Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za vračilo.

Kupec nima pravice vračila blaga v primerih ko je bilo blago izdelano po natančnih navodilih naročnika. Stroške ponovnega pošiljanja blaga krije ponudnik.
Za lažjo izvedbo vračila kupnine oziroma menjave blaga, naprošamo uporabnika/kupca, da izpolni obrazec za menjavo blaga in ga pošlje skupaj z blagom na sedež podjetja.

Sklenjene pogodbe-naročila so shranjene v pisni obliki na sedežu podjetja. Kopijo pogodbe lahko kupec zahteva pisno.

Reklamacije

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopa od naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšno zamenjavo ali vračilo kupnine. Reklamacija mora biti oddana pisno z obrazložitvijo, oziroma pri veleprodaji z zapisnikom o poškodovanem blagu. Kupec lahko blago iz reklamacije vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino, brez dogovora ne sprejemamo. Kupec ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun (TRR) najkasneje v 15 dneh od prejema vrnjenega blaga.

Reklamacija ne velja za blago s tiskom, če tisk ni bil naročen pri prodajalcu. V primeru, da zaloga artikla poide, prodajalec ne jamči ponovne dobave artikla.

Pridržujemo si pravico do odstopanja barv prikazanih na spletni strani od dejanskih.

Dostopnost spletne trgovine

Ponudnik si pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo določenih ali celo vseh izdelkov, za določen ali nedoločen čas omeji dostop do spletne trgovine, da popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Pritožbe in spori

Ponudnik se bo v primeru morebitnih pritožb trudil vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda na elektronski naslov info@m-design.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen, ponudnik pa si bo po svojih najboljših močeh prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Odveza odgovornosti

Spletna trgovina M-design se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.